2013. augusztus 17., szombat

Eredményhírdetés: Legszebb kinézet.

Sziasztok!
Meghoztam a blogverseny eredményeit! :)

Nem szeretném, ha a döntéseim miatt valaki szitkozódó kommenteket írna!

Nos, akkor lássuk a nyerteseket!

Különdíjas lett Natalia Bowman a The last wordsc. blogjával!



Harmadik helyezett lett Emma Smith az Every Summer has a story c. blogjával!
Megjegyzés: A fejléc győzött meg igazán. (Habár nem te csináltad.) Nagyon tetszik, hogy olyan "tépett" az oldala!



Második lett Cher Brooks a My world is like nobodyelse's c. blogjával!
megjegyzés: fájó pont, hogy a fejléc nem saját, de eltekintettem ettől, mert összességében nagyon szép!



Éééééés akkor *dobpergés*
Az első helyezett L.T.P.~  az I won't give up 'till it's over c. blogjával!



Gratulálok mindenkinek!

És akkor jöjjenek röviden azok, akik lecsúsztak a dobogóról.
NEM sorrendben!



Szép, szép, de unalmas. A fejléc szép, kár, hogy a blog többi része nem ilyen jó.



Sokat gondolkodtam, hogy betegyelek e harmadiknak, de mivel az előző blog szinte ugyanilyen, ezért nem lett volna fair. A fejlécet imádom, nagyon el lett találva. Viszont a blog többi része fakó a szürkés háttér és fekete betűk miatt. Látszik, hogy próbáltad színesíteni a lilás linkekkel, de még így is egyhangú. Válts hátteret és per-fect lesz! ;) Ja és imádom a rendezett képeidet!



Sajnálom, de nem nyerte el a tetszésemet. A fejlécet nem te csináltad, de ettől eltekintenék ha tetszene... Ráadásul nem is passzol a háttérhez. 



A fejléc túl nagy, és nem szép. A háttér meg szó szerint megijesztett. Túl sötét, a szöveg pedig majdnem olvashatatlan! Értem én, hogy Potteres és azért fekete, de lehet máshogy is hozni a varázslós hangulatot, nem csak a feketével! A zenelejátszót állítsd át, hogy ne induljon el amint megnyitják az oldalt, mert zavaró!
A rendezett képek viszont nagyon jól sikerültek! :)



Te vagy a másik, aki éppen csak, hogy lecsúszott a dobogóról. 
A fejléced gyönyörű (bár nem te csináltad...), passzol minden mindennel, de az én ízlésem más. Nekem túl vámpíros. (Ki tudja, lehet hogy vámpíros a blog is, ez esetben nem szóltam, de ettől függetlenül nem a szívem csücske ez a színvilág. )



Túl sok. Nagyon rózsaszín az egész, mondom ezt úgy, hogy imádom a rózsaszínt, és ez a blog is ilyen színben pompázik. Viszont a Te blogodon található színek nekem egyáltalán nem tetszenek. Túl erőteljes. A fejléc szép, bár nem saját.


Kezdjük ott, hogy az egész Noricii munkája. Ez még nem lenne akkora nagy gond, de nem szép, pedig tetszenek Noricii fejlécei. Túl egyhangú az egész blog, vihetnél bele egy kis színt. A fejléc egyáltalán nem tetszik, a szereplők képeit pedig méretre vághattad volna!

Nos, ennyi lenne


u.i.: Twiglight4ever blogját nem tudtam értékelni egyik kategóriában sem, mert csak meghívott felhasználok olvashatják.

És az emléklap:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése